8 Ocak 2013 Salı

Neskafeli, Damla Çikolatalı Kek Tarifi


Geçen gün arkadaşımda yediğim neskafeli kek çok hoşuma gitti.
Sizler için tarifini aldım. Güzel şeyleri paylaşmayı seviyorum.
Siz de benim gibi paylaşmaktan mutlu oluyorsanız eğer, bu
güzel keki yaparak tadını ve tarifini paylaşabilirsiniz.

                     NESKAFELİ, DAMLA ÇİKOLATALI KEK
NESKAFELİ KEK

MALZEMELER
  • 3 yumurta
  • 1,5 çay bardağı şeker
  • 3 su bardağı un
  • 1,5 çay bardağı süt
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 1 tatlı kaşığı granül neskafe
  • 1 çay bardağı damla çikolata 
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
YAPILIŞI
Ben kek yapmaya başlamadan önce kek kalıbımı  yağlayıp 
az un serpiyorum. Sonra fırını açıp ön ısıtma yapıyorum.
Ve kek için bir kabın içinde şeker ve yumurtaları köpürene
kadar çırpalım. Süt,yağ, neskafe ve vanilya ilave edip karıştıralım.
Un ve kabartma tozunu ekleyip iyice çırpalım. Karışımı kek kalıbına 
boşaltıp, önceden orta derecede ısıtılmış fırında 35-40 dakika pişirelim.

0 Yorum Ekle:

haberler