6 Ocak 2011 Perşembe

Keçi Boynuzlu Ve Kakaolu Muffinler

Astım hastalığı ve nefes darlığını tedavi edici özelliğe sahip keçiboynuzu fosfor ve kalsiyum bakımından zengin ve ayrıca akciğer kanserini önleyici bir etkiye sahip mucizevi bir besindir. Keçiboynuzunun daha bunun gibi sağlığa birçok faydası var ve bunları saymakla bitiremeyiz. Ben bu sağlıklı besinin genelde lezzetli pekmezini tüketiyorum fakat bu sefer tozunu kakaolu yumuşacık muffinlerimin içinde kullandım ve ben dahil evdeki herkes çok beğendi…
Keçi Boynuzlu Ve Kakaolu Muffinler
Malzemeler
•    1,5 su bardağı süt
•    2 yemek kaşığı keçiboynuzu tozu
•    1 su bardağı ayçiçek yağı
•    1 paket kabartma tozu
•    1 paket vanilya
•    3 yumurta
•    1 su bardağı un
•    1 yemek kaşığı kakao
Yapılışı
1.   Bir kaba süt, kakao, ayçiçeği yağı ve keçiboynuzu tozunu alıp mikserle iyice çırpın.
2.   Üzerine yumurta, un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip çırpmaya devam edin.
3.   Muffin kalıplarını yağlayın ve karışımı bu kablara paylaştırın.
4.   Önceden 180 C’ye ısıtılmış fırında 40 dakika pişirin ve soğumaya bırakın.
5.   Soğuduktan sonra servis edin.
Afiyet olsun.

En Lezzetli Yemek Tarifleri

lezzetarifleri.blogspot.com/

0 Yorum Ekle:

haberler